Blog i ja! :)

Ostatnio pochwaliłam się znajomym, że piszę bloga. Byli dość zdziwieni, jednak nie chciałam dać im adresu do niego. Może wydawać się to dziwne, ale nie chce, żeby moi przyjaciele to czytali. Wiem o tym, że mimo wszystko może się zdarzyć, że ktoś trafi na mojego bloga. Pisanie jest dla mnie oderwaniem od otaczającego mnie świata.
Jest to mój można powiedzieć pamiętnik. Piszę tu moje przemyślenia na wszystkie tematy. Wszystkie swoje myśli przelewam na "papier".
Nie liczy się dla mnie liczba wejść, czy komentarzy. Samo pisanie postów sprawia mi wielką przyjemność. Wiadomo chciałabym mieć stałych czytelników, ale to wymaga ode mnie dużo pracy, systematyczności. W swojej "karierze" jest to mój chyba 4 blog. Nie mogłam znaleźć odpowiedniej tematyki.
Mam nadzieję, że  kiedyś ktoś doceni  moją szczerość tutaj i blog, niekoniecznie będzie sławny, ale będzie żył.







Co sądzicie o prowadzeniu bloga?

Zapraszam do komentowania, udostępniania swoich blogów, każdy zawsze odwiedzam :) 





http://zblogowani.pl/ - zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Live is life... , Blogger