10 faktów o mnie :)


Mój blog ma już nawet więcej niż rok i zaczyna się coraz bardziej rozwijać, dlatego stwierdziłam, że warto, abyście mnie lepiej poznali :)



           1. W dzieciństwie pisałam wiersze, nawet wydałam własny tomik poezji (własnoręcznie) :D




 2.Uwielbiam robótki ręczne.



3. Mieszkam na wsi.



4. Lubię śpiewać, tańczyć- co nie oznacza, że umiem :)





5. Miałam w swojej karierze 3 blogi, jednak nie mogłam  znaleźć odpowiedniej tematyki i teraz piszę o wszystkim :)



6. Bardzo lubię chodzić w szpilkach.

 



7. Uwielbiam kosmetyki.





8. Mam starszego o 4 lata brata.



9. Moi znajomi wiedzą, że mam bloga, ale nie widzieli go.


10. Aktualnie singielka.




Jestem ciekawa czy macie coś ze mną wspólnego :)
Zapraszam do komentowania, zostawiania swojego bloga.

Pozdrawiam :)




Wszystkie zdjęcia pochodzą z internetu.


6 komentarzy:

  1. Kiedyś rowniez pisałam wiersze, ale teraz przerzuciłam się bardziej na opowiadania :D No może kiedyś wyjdzie moja książka, haha

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Amazing facts!
    Have a lovely friday!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 3 i 4 mam tak samo :) bardzo ciekawe fakty :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Fajnie, że udało Ci się wydać swój własnoręczny tomik *.* Do 4 punktu mam identycznie :p Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam tańczyć. Moi znajomi akurat nie wiedzą, że mam bloga.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Such an amazing post!
    Very interesting facts!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Live is life... , Blogger