DRUGIE URODZINY BLOGA! 馃嵃馃巵馃巶

     Mimo, 偶e m贸j blog nie ma sta艂ych czytelnik贸w to i tak dla mnie to jest sukces. Przed dwa lata mo偶na powiedzie膰, 偶e systematycznie wstawia艂am tu posty. Dziel臋 si臋 wszystkim co prze偶ywam, co dla mnie wa偶ne.
Zawsze marzy艂am o napisaniu ksi膮偶ki, mo偶e to jest dobry pocz膮tek?
Opublikowa艂am 艂膮cznie 63 posty, wydaje mi si臋, 偶e jest to ca艂kiem sporo. Mam wiele pomys艂贸w na posty,
 ale niekt贸re niestety nie jestem w stanie jeszcze zrealizowa膰 lub po prostu troch臋 si臋 obawiam.

Dzi臋kuje za wszystkie komentarze i zach臋cam do zostawienia swojego bloga, na pewno odwiedz臋.  



Mo偶e kto艣 ma dla mnie jakie艣 wskaz贸wki/rady ?

2 komentarze:

  1. Gratulacje! Ja w lipcu b臋d臋 obchodzi膰 pierwsze urodziny mojego bloga :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsu艅
  2. Super! Dwa lata to naprawd臋 d艂ugo,ja bloga mam te偶 od roku a post贸w mam z 5? Ale to dlatego,偶e musia艂am odej艣膰 od blogowania ale teraz staram si臋 dodawa膰 posty systematycznie.
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © 2014 Live is life... , Blogger