ŻYCIOWE PRZEMYŚLENIA #3 - Pieniądze szczęścia nie dają..

Dzisiejszy dzień skłonił mnie do myślenia, nie będę mówić dlaczego, bo nie jest to tak ważne.
Zastanawiam się dlaczego tak wielką wartość mają pieniądze?

Dlaczego często spotykamy się z określeniem biedny=gorszy?

Zauważmy jak niesprawiedliwy jest świat. Są osoby, które owszem zapracowały uczciwie i to się ceni. Jednak wiadomo często choroby i brak pracy/gorsza praca i co za tym idzie mniejszy budżet.

Aktualnie kończę szkołę średnią i kilka razy ominęła mnie okazja dostania stypendium, ponieważ rzekomo mam za duże dochody. No, ale nie o moich dochodach mowa. Ile dzieci z rodzin biedniejszych ma ograniczone możliwości, bo nie ma pieniędzy na studia lub wymarzony kierunek. Wiadomo są różne pomoce finansowe, ale wszyscy wiemy, że to są bardzo małe kwoty.

 Nie rozumiem dlaczego monety decydują o całym naszym życiu. Dlaczego bogactwo ma taką ważną wartość? Mieszkając na wsi często słyszałam wypowiedzi ludzi, którzy twierdzą, że skoro jest bogatym to on jest "kimś" i jemu wolno więcej. Gdy oglądam YouTube i słyszę, ile nagrywający wydał na daną rzecz na "promocji", to jestem w szoku. Ja nie narzekam na moją sytuacje majątkową, ale wiem ile moi rodzice muszą pracować, aby żyło nam się dobrze, to po prostu nie potrafię wydawać tych pieniędzy. Dlaczego jest wiele stanowisk pracy, gdzie za całe nic roboty, dostaje się ogromne wynagrodzenie. Ktoś powie, że skoro się wykształcił to zarabia. Owszem, tylko moim zdaniem zapłata powinna być adekwatna do wykonanej pracy.



"Żyje się za pieniądze, ale nie należy żyć dla pieniędzy."

1 komentarz:

  1. Super post :) pieniądze nie są ważne w życiu, choć niektórzy dążą po trupach do bogactwa.
    Obserwuje kochana :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Live is life... , Blogger