Ostatni raz z moją klasą... :(


Dzisiaj jest niedziela, ja za kilka dni piszę maturę, co za tym idzie staram się jeszcze jak najwięcej przypomnieć, nauczyć. Jednak mimo wszystko stwierdziłam, że poświęcę te 5 minut na napisanie posta na blogu. 



28 kwietnia zakończył się pewien etap w moim życiu, mianowicie skończyłam szkołę średnią. Szczerze mówiąc nie mogę w to uwierzyć, że już koniec chodzenie do szkoły, spotykania się codziennie ze swoimi znajomymi. Mogę chyba powiedzieć, że wkraczam już w dorosłe życie. Trochę mnie to martwi.
Każdy pójdzie w swoją stronę i na pewno wiele znajomych się straci, a z niektórymi będę się spotykać raz na rok.Miałam naprawdę niezwykłą klasę, zgraną. Nasze wspólne imprezy, 18-nastki będę pamiętać do końca życia. Teraz gdy zakończyłam liceum, mogę stwierdzić że to był najlepszy czas w życiu. Jedyną wadą jest nauka, której jest dużo, ale wydaje mi się, że każdy jest na tyle dojrzały, że wie, że ma maturę i musi się uczyć.
Na koniec mojego dzisiejszego postu, kieruje moje słowa do osób, które chodzą jeszcze do szkoły: wykorzystajcie odpowiednio ten czas, spotykajcie się ze znajomymi,
ale i uczcie się. Liceum jest najlepszym czasem, kiedy możecie się bawić i nie musicie się martwić za co będziecie żyć do końca miesiąca. 







Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

P.S Trzymajcie za mnie kciuki! :)

2 komentarze:

  1. Powodzenia! :)
    Zobaczysz, że to dopiero początek :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę pisać maturę w przyszłym roku. I boję się właśnie tego wkroczenia w dorosłość, wyjazdu do większego miasta na studia. Na pewno nie będę tęsknić za swoją klasą ( niestety nie mam zgranej) ale tęsknić za wiekiem młodzieńczym. Pozdrawiam
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Live is life... , Blogger