Zdałam maturę!



Ostatnio bardzo zaniedbałam bloga, ale po prostu dużo się działo i nie miałam na to czasu.
Od czego zacząć, chyba od najważniejszego, zdałam maturę! Wiadomo, wyniki zawsze chciałoby się lepsze,ja bym poprawiła wynik z matematyki z rozszerzonej. No ale trudno ... :)
Jednak kolejnym ważnym faktem jest to, że dostałam się na studia i
od października urzęduje w Krakowie! Przyznam się szczerze, że boje się trochę, sama w wielkim mieście, ale mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę i szybko się zaaklimatyzuje.

W sumie to taki krótki post, bo stwierdziłam, że skoro dzielę się tutaj wszystkim, więc warto zrobić "aktualizacje".



Może ktoś ma jakieś rady dla przyszłych studentów? 


Zapraszam do komentowania!

1 komentarz:

  1. I think you should study further, thinking about university already and what subject you would love to study?
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram @grace_njio

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Live is life... , Blogger