BLOGMAS 6- Mikołajki!



Mamy mikołajki! Jeszcze tylko 18 dni do świąt!
U mnie dziś pracowicie, malowanie pokoju gościnnego. Pogoda jest okropna! Śnieg stopniał i pada deszcz.
Był u was mikołaj? Jakie prezenty najlepiej wspominacie?
Ja pamiętam jak były mikołajki i z radością wstałam i myślałam że dostanę prezent, ale nigdzie go nie było. Smutna, no nic idę do szkoły... i moje zdziwienie, bo w kozakach znalazłam prezent! Mimo, że nie było to coś strasznie drogiego , to do tej pory wspominam to z wielkim uśmiechem na twarzy i uwaga mam ten prezent do dziś!


Dzisiaj taki krótki post, w sumie mało ciekawy, ale padam ze zmęczenia. Do jutra!







Zapraszam do komentowania,
 zostawiania swojego bloga (na pewno odwiedzę).

Pozdrawiam!  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Live is life... , Blogger