BLOGMAS 7 - Mini haul zakupowy :)



Dzisiaj czwartek i już 7 dzień blogmas, leci bardzo szybko. Tak jako ciekawostkę powiem wam,
że w mojej rodzinie siódemka jest chyba szczęśliwą liczba bo np. :
moi rodzice brali ślub 17.07, miałam numer w dzienniku 7, urodziny mam 27.07  i wiele innych przypadków :)
Macie taką swoją "szczęśliwą" liczbę?

Chce pokazać wam co kupiłam sobie w ostatnim czasie.
Kupiłam tak naprawdę wiele rzeczy, jednak stwierdziłam, że są  tak zwyczajne, że bez sensu się nimi "chwalić".




Na zdjęciach widzicie paletkę z Zoevy, którą zamówiłam w Cyber Monday i miałam dzięki temu rabat, 
nie wiem czy będę robić jej osobną recenzję (myślę, że tak), ale powiem tylko, że jestem z niej bardzo zadowolona.
Kolejną rzeczą jest tusz Maybelline , który również upolowałam w promocji.
Ostatnią zdobyczą są słodkie kapcioszki, jest to najlepszy zakup, a raczej prezent od mamy ♥
Czy nie są słodkie? :)
Światełka w tle również kupiłam, ale to chyba nic takiego w tym okresie, posłużą mi do ozdobienia mojego pokoju.

Przepraszam za jakoś zdjęć, może nie jest najlepsza :(

Mam już prezenty świąteczne, no ale z wiadomych przyczyn, nie będę ich pokazywać. (pokaże jak jej zapakowałam w kolejnych postach).

To chyba będzie tyle na dziś, na zewnątrz jest dalej bardzo brzydko! :(


Życzę miłego wieczoru i do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Live is life... , Blogger